Zdalna pomoc jest najszybsza

Jeśli twój komputer jest podłączony do intenetu, możemy udzielić Ci szybkiego wsparcia za pomocą programów do zdalnego dostępu.
Wszystko co musisz zrobić to zainstalować klienta zdalnej pomocy.

Do pobrania tutaj.

Ważne

Jeśli program TeamViewer Quick Support nie może połączyć się z internetem możemy zainstalować pełną wersję.

Link do pobierania

Alternatywne oprogramowanie

Można skorzystać także z oprogramowania AnyDesk.

Link do pobierania AnyDesk

Bezpieczeństwo

Klient zdalnej pomocy nie jest aktywny przez cały czas i to ty decydujesz kiedy go uruchomisz. Zdalny dostęp jest możliwy dopiero gdy podasz hasło osobie udzielającej pomoc. Hasło zmienia się za każdym razem gdy uruchamiasz klienta zdalnej pomocy.

Pamiętaj że Twój komputer podłączony do internetu powinien być wyposażony w działające i aktualne oprogramowanie antywirusowe.

Pomoc na miejscu

W przypadku braku możliwości pomocy zdalnej, możliwy jest dojazd do klienta.

  • W związku z konieczością podróży nie zawsze jest to możliwe natychmiast.
  • Udzielenie pomocy trwa zdecydowanie dłużej.
  • Może się okazać że konieczna będzie kolejna wizyta.

Jeśli nie masz trwałego połączenia z internetem, rozważ połączenie tymczasowe przez modem GSM (np. telefon).

Skróty

Pliki do pobrania Ciekawe strony